Новітні архітектури відеоадаптерів.Технологія GPGPU. Частина 1
DOI:
https://doi.org/10.35681/1560-9189.2012.14.4.105246Ключові слова:
General-purpose graphics processing units (GPGPU), NVidia Compute Unified Device Architecture (CUDA), DirectCompute, OpenCL, Single Instraction Multile Data (SIMD), Single Instraction Multiple Threads (SIMT), шейдери, Message Passing Interface (MPI), ієрархічна організація потоків, модель синхронізації, модель пам’яті, гетерогенні розподілені системи, динамічний паралелізм, динамічне виділення пам’яті, архітектури відеоадаптерів (Tesla, Fermi, Kepler)Анотація
Проведено порівняльний аналіз новітніх архітектур відеоадаптерів Tesla, Fermi та Kepler і інструментальних засобів створення застосувань NVidia CUDA. Визначено основні методи роботи з глобальною пам’яттю. Розглянуто методи формування потоків для цих програмно-апаратних платформ.Посилання
CUDA C Programming Guide [Elektronnyy resurs]. — Rezhym dostupu: http://docs.nvidia. com/cuda/cuda-c-programming-guide/index.html. — Data dostupu: 5.11.2012. — NvidiaCorporation
Boreskov A.V. Osnovy raboty s tekhnologiyey CUDA / A.V. Boreskov, A.A. Kharlamov. — DMK-Press, 2010. — 232 p.
Sanders Jason. CUDA by Example: An Introduction to General-Purpose GPU Programming / Jason Sanders, Edward Kandrot. — Addison-Wesley Professional. Ann Arbor, Michigan, USA. — July 2010. — 312 p.
Farber Rob. CUDA Application Design and Development / Rob Farber, Morgan Kaufmann. — Waltham, Massachusetts, USA. — November 14, 2011. — 336 p.
David B. Kirk. Programming Massively Parallel Processors: A Hands-on Approach (Applications of GPU Computing Series) / David B. Kirk, Wen-mei W. Hwu. Morgan Kaufmann. — Waltham, Massachusetts, USA. — February 5, 2010. — 280 p.
OpenCL Reference Pages [Elektronnyy resurs]. — Rezhym dostupu: http://www.khronos.org/ registry/cl/sdk/1.2/docs/man/xhtml/. — Data dostupu: 9.11.2012. — The Kronos GroupInc.
Heterogeneous Computing with OpenCL. — 1-st Edition / Benedict Gaster, Lee Howes, David Kaeli [et al.]. — Waltham, Massachusetts, USA. — August 31, 2011. —296 p.
OpenCL Programming Guide / Aaftab Munshi, Benedict Gaster, Timothy G. Mattson, James Fung.—Addison-WesleyProfessional,Boston.—July23,2011. — 648 p.
Sherrod Allen. Game Development with Microsoft DirectCompute / Allen Sherrod. — Course Technology PTR. — December 9, 2011. — 496 p.
DirectCompute Expert Roundtable Discussion [Elektronnyy resurs]. — Rezhym dostupu: http://channel9.msdn.com/blogs/gclassy/directcompute-expert-roundtable-discussion. — Data dostupu: 3.11.2012. — Microsoft.