Спрощення процедури визначення векторів з використанням сферично-кутової інтерполяції
DOI:
https://doi.org/10.35681/1560-9189.2012.14.2.105047Ключові слова:
нормаль, сферично-кутова інтерполяція, полігон, растеризаціяАнотація
Запропоновано модифікацію методу сферично-кутової інтерполяції векторів для задачі тонування. Спрощення розрахунків щодо базового методу досягається тим, що кут між нормалями в сусідніх пікселях у рядках растеризації розраховується один раз для всього полігону. Оцінено похибку обчислень, яка виникає при застосуванні запропонованої модифікації. Іл.: 8. Бібліогр.: 9 найм.Посилання
Kujik A.A.M., Blake E.H. Faster Phong Shading via Angular Interpolation / Computer Graphics Forum. — 1989. — Vol. 8. — pp. 315–324.
Abbas A.M., Szirmay-Kalos L., Horvat T.h Hardware Implementation of Phong Shading using Spherical Interpolation / Periodica Polytechnica. — 2000. — Vol. 44, N3–4.
Hust A., Barrera T., Bengtsson E. Shading by Spherical Linear Interpolation using De Moivre’s Formula / WSCG’03. — Sort Paper. — 2003. — pp. 57–60.
Hua Zhang, Changqian Zhu, Hao Shen, Qiang Zhao Perspective-Correct Normal for Equal Angle Interpolation / Conference Publications IEEE. — 0-7803-9282-5. — 2005. — pp. 1020–1024.
Romanyuk O N. Korektne zafarbovuvannya tryvymirnykh zobrazhen pry vykorystanni sferychno-kutovoyi interpolyatsiyi vektoriv normaley / Tnformatsiyni tekhnolohiyi ta komp'yuterna inzheneriya. — 2007. — № 2(9). — pp. 186–191.
Ami Kim, Oubong Gwun, Juwhan Song 3D Model Retrieval Based on Normal Vector Interpolation Method / Engineering and Technology. — 2009. — N57.
Reshetov Alexander, Soupikov Alexei, Mark William R. Consistent Normal Interpolation / Alexander Proceedings of ACM SIGGRAPH. — 2010. — Vol. 29. — Issue 6, N142.
Romanyuk O.N., Chornyy A.V. Realizatsiya renderynhu Fonha z vykorystannyam sferychno-kutovoyi interpolyatsiyi/ Visnyk Vinnyts?koho politekhnichnoho instytutu. — 2004. — № 3. — pp. 66–71.
Akenine-Moller T., Hoffman N., Haines E. Real-Time Rendering — Wellesley: A. Peters, 2007. — 1045 р.