Новітні архітектури відеоадаптерів. Технологія GPGPU. Частина 2

Автор(и)

  • S. D. Pogorilyy Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine
  • D. Yu. Vitel Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine
  • O. A. Vereshchynsky Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.35681/1560-9189.2013.15.1.103367

Ключові слова:

General-purpose graphics processing units (GPGPU), NVidia Compute Unified Device Architecture (CUDA), DirectCompute, OpenCL, Single Instraction Multile Data (SIMD), Single Instraction Multiple Threads (SIMT), шейдери, Message Passing Interface (MPI), ієрархічна організація потоків, модель синхронізації, модель пам’яті, гетерогенні розподілені системи, динамічний паралелізм, динамічне виділення пам’яті, архітектури відеоадаптерів (Tesla, Fermi, Kepler)

Анотація

Детально розглянуто основні принципи роботи зі спільною та розподіленою пам’яттю в технології NVidia CUDA. Описано шаблони взаємодії потоків і проблеми глобальної синхронізації. Проведено порівняльний аналіз основних технологій, що використовуються в підході GPGPU — Nvidia CUDA, OpenCL, Direct Compute.

Посилання

CUDA C Programming Guide [Elektronnyy resurs]. — Rezhym dostupu: http://docs.nvidia.com/cuda/cuda-c-programming-guide/index.html. — Data dostupu 5.11.2012. — Nvidia Corporation.

Boreskov A.V. Osnovy raboty s tehnologiej CUDA / A.V. Boreskov, A.A. Harlamov. — DMK-Press, 2010. — 232 s.

Sanders Jason. CUDA by Example: An Introduction to General-Purpose GPU Programming / Jason Sanders, Edward Kandrot. — Addison-Wesley Professional. Ann Arbor, Michigan (USA). — July 2010. — 312 p.; ISBN 978- 0131387683

Kaufmann Morgan. CUDA Application Design and Development, Rob Farber / Morgan Kaufmann. — Waltham, Massachusetts (USA). — November 14, 2011. — 336 p.

Bogachjov K.Ju. Osnovy parallelnogo programmirovanija / Bogachjov K.Ju. — M.: BINOM. Laboratorija znanij, 2003. — pp. 232–292.

Pohorilyy S.D. Doslidzhennya paralelnykh versiy alhorytmu Floyda-Uorshala dlya SMP- ta MPP-arkhitektur / S.D. Pohorilyy, M.I. Trybrat, D.Yu. Vitel // Matematychni mashyny ta systemy. — 2011. — No. 3.

Don Syme. Expert F# / Don Syme, Adam Granicz, Antonio Cisternino. — Berkeley: Apress. 2007. — 639 p.

Sherrod Allen. Game Development with Microsoft DirectCompute / Allen Sherrod. —Course Technology PTR. — December 9, 2011. — 496 p.

DirectCompute Expert Roundtable Discussion [Elektronnyy resurs]. — Rezhym dostupu: http://channel9.msdn.com/blogs/gclassy/directcompute-expert-roundtable-discussion. — Data dostupu 5.11.2012. — Microsoft Сorporation.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-04

Номер

Розділ

Technical facilities of information registration and processing