Використання систем обміну миттєвими повідомленнями для автоматизації надання консультативних послуг

Автор(и)

  • В. О. Гнатюк Національний авіаційний університет, Ukraine
  • І. О. Бондаренко Вінницький національний технічний університет, Ukraine
  • І. С. Каплун Вінницький національний технічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.35681/1560-9189.2021.23.4.265726

Ключові слова:

API, система обміну миттєвими повідомленнями, СОМП, Telegram-бот, консультаційний центр, КЦ

Анотація

Сучасні системи обміну миттєвими повідомленнями дозволяють швидко обмінюватися повідомленнями та інформаційними ресурсами, зокрема такі системи все частіше використовуються при роботі консультаційних центрів, забезпечуючи автоматизацію надання консультативних послуг. Метою роботи є автоматизація надання консультативних послуг із використанням сучасних систем обміну миттєвими повідомленнями, зокрема Telegram. Для цього проаналізовано сучасні системи обміну миттєвими повідомленнями, досліджено роботу ботів, визначено проблемні питання, з якими найчастіше звертаються до консультаційних центрів, розроблено та експериментально досліджено Telegram-бот.

Посилання

ІТС, "InMind: The most popular messenger in Ukraine is Viber (used by 99 % of respondents aged 25-34), followed by Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp and Skype", 24.07.2020. [Online]. Available: https://itc.ua/news/inmind-samyj-populyarnyj-messendzher-v-ukraine-viber-im-polzuyutsya-99-oproshennyh-v-vozraste-25-34-let-dalee-idut-facebook-messenger-telegram-whatsapp-i-skype/.

Official website of Telegram. [Online]. Available: https://telegram.org/

M. Franchini, S. Pieroni, N. Martini, A. Ripoli, D. Chiappino, F. Denoth, M. N. Liebman, S. Molinaro, and D. Della Latta, "Shifting the Paradigm: The Dress-COV Telegram Bot as a Tool for Participatory Medicine", International Journal of Environmental Research and Public Health, vol. 17, no. 23, pp. 8786, 2020. doi: 10.3390/ijerph17238786.

M. A. Rosid, A. Rachmadany, M. T. Multazam, A. B. D. Nandiyanto, A. G. Abdullah, and I. Widiaty, "Integration Telegram Bot on E-Complaint Applications in College", in Proceedings of the 2nd Annual Applied Science and Engineering Conference (AASEC 2017), IOP Conf. Series: Materials Science and Engineering, vol. 288, 012159, 2018. doi: 10.1088/1757-899X/288/1/012159.

Proceedings of the Brawijaya International Conference on Multidisciplinary Sciences and Technology (BICMST 2020), "The Development of Telegram BOT Through Short Story", Advances in Social Science, Education and Humanities Research, vol. 456, pp. 209–212.

M. Idhom, R. Alit, and H. E. Wahanani, "Implementation System Telegram Bot for Monitoring Linux Server", in Proceedings of the International Conference on Science and Technology (ICST 2018), Atlantis Highlights in Engineering (AHE), vol. 1, pp. 1089–1093.

R. N. Aisyah, D. M. Istiqomah, and M. Muchlisin, "Developing E-learning Module by Using Telegram Bot on ICT for ELT Course", in Proceedings of the 5th International Conference on Arts Language and Culture (ICALC 2020), Advances in Social Science, Education and Humanities Research, Series Volume Number 534, pp. 106-111.

H. Mulyo, "Integration of Student Academic Information Systems with Telegram Bot as an Automatic Answering Machine", Jurnal Disprotek, vol. 13, no. 1, pp. 11-20, Januari 2022.

D. E. Nadindra and J. C. Chandra, "Sistem IoT Penyiram Tanaman Otomatis Berbasis Arduino Dengan Kontrol Telegram," SKANIKA: Sistem Komputer dan Teknik Informatika, vol. 5, no. 1, pp. 104-114, Januari 2022.

Mahendra and R. Yahya, "Sistem Pendukung Keputusan Rekomendasi Penempatan Lokasi ATM Berbasis Bot-Chat Telegram Menggunakan Metode FUZZY-ELECTRE", Undergraduate thesis, Universitas Pembangunan Nasional "Veteran" Jawa Timur.

"List of specialties of the National Aviation University". [Online]. Available: https://pk.nau.edu.ua/spetsialnosti/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-28

Номер

Розділ

Системи збереження і масового розповсюдження даних